poniedziałek, 26 maja 2014

Pewnego razu, w Niebie,  było dziecko gotowe, żeby się urodzić.
Któregoś dnia zapytało Boga:

- Mówią, że chcesz mnie jutro posłać na ziemię, ale jak ja mam tam żyć, skoro jestem takie małe i bezbronne?
- Spomiędzy wielu aniołów wybiorę jednego dla Ciebie. On będzie na Ciebie czekał i zaopiekuje się Tobą
- Ale powiedz mi, czy na Ziemi będę szczęśliwy? tu w Niebie nie robiłem nic innego tylko śpiewałem i uśmiechałem się, bo to dawało mi szczęście.
- Twój anioł będzie Ci śpiewał i będzie się także uśmiechał do Ciebie każdego dnia. Będziesz czuł jego anielską miłość i na pewno będziesz szczęśliwy.
- A jak będę rozumiał, kiedy ludzie będą do mnie mówić, jeśli nie znam języka, którym się posługują?
- Twój anioł powie Ci więcej pięknych i słodkich słów jakie kiedykolwiek słyszałeś, a także z wielką cierpliwością i troską będzie uczył Cię mówić.
- A co będę musiał zrobić, kiedy będę chciał porozmawiać z Tobą?
- Twój anioł złoży Twoje ręce i nauczy Cię jak się modlić.
- Słyszałem, że na ziemi są też źli ludzie. Kto mnie ochroni?
- Twój anioł będzie Cię chronić, nawet jeśli miałby ryzykować własnym życiem.
- Będę na pewno ciągle smutny, ponieważ nie będę Cię więcej widział.
- Twój anioł będzie wciąż mówił Tobie o Mnie i nauczy Cię, jak do mnie wrócić, chociaż ja i tak będę zawsze najbliżej Ciebie.

W tym czasie w Niebie panował duży spokój, ale już dochodził głosy z ziemi i Dziecię w pośpiechu, cicho zapytało:
- O, Boże, jeśli już zaraz mam tam podążyć powiedz mi, proszę, imię mojego anioła.
- Imię Twojego anioła nie ma znaczenia, będziesz do niego wołał po prostu: "Mamo".
Autor nieznany więc mam nadzieję, że się nie obrazi za małą modyfikację tekstu.



To już moje drugie święto odkąd jestem mamą. 26 maja nabrał innego wymiaru kiedy to 9.01.2013 Bóg zesłał na ziemię mojego małego Aniołka, Maję, która nadaje sens mojemu życiu. To dzięki niej to święto jest jeszcze bardziej wyjątkowe. 
Co do pytania zadanego w tytule posta - w moim przypadku są to synonimy - moja kochana Mama była i jest moim Aniołem Stróżem, na którego zawsze mogę liczyć!

Z okazji dnia Mamy przesyłam więc buziaki dla:
  • najukochańszej pod słońcem, mojej Mamy Krysi!
  • mojej kochanej Teściowej Ewy, mamy mojego męża!
  • wszystkich kobiet, które dzisiaj mają swoje święto i dla tych, które jeszcze Mamami nie są, ale bardzo tego pragną!


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i pozdrawiam!